Vissza

2016. XLVII évfolyam 3-4.

Szigma 2016 / 3-4 szám

A teljes Szigma 2016 / 3-4. szám egészben letölthető itt.

RIECHER REGINA ZSUZSANNA: CRM mint üzleti megoldás a KKV számára

A vállalatok között fokozódó verseny egyre fontosabbá teszi az ügyfelek megfelelő o kezelését. Ennek a filozófiának támogatására először stratégiát alakítottak ki, hogy minél kevesebb ügyfelet ...

MISKOLCZI PANNA: A value at risk és az expected shortfall összehasonlítása történeti szimuláció segítségével

Jelen tanulmányban a pénzügyi kockázat mérésével, valamint a különböző kockázati mértékek összehasonlításával foglalkozom. Öt kockázati mértéket ismertetek, ezek a szórás, a variancia, a ...

DOBOS IMRE: A diadikus adatelemzés módszertanának egy kritikai vizsgálata: A kettős adatbevitel és felcserélhető eset

A dolgozatban egy korábban ismertetett módszertan, az ún. diadikus adatelemzés matematikai-statisztikai alapjait gondolom újra. A szerző már vizsgálta, hogy a bevezetett módszertan a klasszikus ...

APÁTHY M. SÁNDOR: Egy heurisztikus útvonaltervező algoritmus többnapos túrák tervezésére

Az útvonaltervező algoritmusok megalkotói az utazó ügynök probléma óta hagyományosan a csúcsokban gyűjthető profitok összegét tekintik az optimalizálandó célfüggvénynek, ezzel azonban figyelmen kívül ...